ASÍ SE VE O NOSO COLEXIO DESDE O PARQUE DOS PATOS

ASÍ SE VE O NOSO COLEXIO DESDE O PARQUE DOS PATOS
Clica na imaxe para acceder á web do CEIP Filomena Dato

lunes, 28 de febrero de 2011

A VER QUEN SE ANIMA A MEMORIZALA!

BROMAS DE CARNAVAL
No hay nada en un carnaval
que siente realmente mal.
Me pondré una mascara
de polichinela
y diré que he inventado
la mortadela.
Me pondré una mascara
de fiero león
y mis estornudos
valdrán un millón.
Me pondré una máscara
de payaso listo,
y todos creerán
que están en el circo.
Me pondré la máscara
de un emperador
y tendré un imperio
cuando salga el sol.
Los que llevan máscara
siempre si parar...
cuando yo lo diga
se la han de quitar.
Lo más divertido
de ese carnaval
será ver a algunos
su cara real.
Gianni Rodari
(Suxestión:Podense aprender un, dous, tres,...ou todos os versos. ;)

1 comentario:

  1. Estou tentando aprender nesto dos blogs, non me quedou como quería, pretendía poñer o título máis separado , e o nome do autor tamén, BUF! por agora xa está ben.

    ResponderEliminar